Online események
Amikor elhatározásra kerül egy rendezvény megszervezése, nagyon lelkes mindenki. Majd amikor elkezdődik a szervezés, és jönnek sorban a kérdések, amire a választ nem tudjátok hol keressétek, emellett kiderül, hogy jóval időt vesz igénybe, mint amennyit erre tudtok szánni, akkor érdemes szakember segítségét kérni.
A rendezvényszervezést nem lehet egy laptoppal megoldani. Ez egy olyan hivatás, ami rengeteg utánajárást igényel. Egy jó szervező kreatív, olyan ötleteket is ad, amire először Ti nem is gondoltatok. A látványterv, költségterv, forgatókönyv az alappillére, önmagában EZ rengeteg munka. Emellett szükséges a helyszínek ismerete, hol, milyen bútort lehet bérelni, hangtechnika összeállítása, előadók felkutatása, minőségi szolgáltatókból álló kapcsolatrendszer, amely garantálja a sikert, stb.
Következő ingyenes webinárunk témája: Mire figyelj esküvőszervezéskor?
2024.05.04-én, 10 órakor találkozunk online (a program kb. 12-ig fog tartani).
Zoom-on tartjuk, maximum résztvevők száma 100.
Jelentkezéshez add meg az e-mail címed, amelyre majd a linket szeretnéd kapni.
Válasz emailben megerősítjük jelentkezésedet 24 órán belül. Írd be a naptárba az esemény időpontját! Ha közbejön valami, kérlek jelezd nekünk, hogy át tudjuk adni a helyet másnak. Előző nap elküldjük a belépéshez szükséges linket, és a zoom program letöltési segédletet. A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk elfogadni. Amennyiben betelik a létszám, várólistára kerülsz, értesítünk, ha felszabadult egy hely. Az esemény előtt 1 órával emlékeztető emailt küldünk.
Itt a helyetek ha:
- - Ti szeretnétek megszervezni, és szeretnétek megtudni milyen buktatók lehetnek, hogyan lehet tökéletes a végeredmény
- - még nem döntöttétek el, hogy Ti szervezitek, vagy megbíztok egy esküvőszervezőt, és szeretnétek megtudni mi az a plusz, amit egy hivatásos szervező nyújtani tud
- - nem tudjátok hogyan válasszátok ki a szolgáltatókat, melyik szolgáltatónál milyen rejtett költségek lehetnek, mire kell figyelni szerződéskötéskor, hogyan keresgéljetek a rengeteg cég között
- - bizonytalanok vagytok, hogyan állítsátok össze a forgatókönyvet, mit kell tartalmaznia, mit kire bízzatok, hogy ne legyen káosz és kapkodás aznap, és Ti nyugodtan készülődhessetek
- - biztosra szeretnétek menni, hogyan készítsétek el a költségvetési tervet, mik szerepeljenek benne, milyen költségek merülhetnek fel egyáltalán egy esküvő szervezésekor, amire lehet nem is gondoltatok
Bónusz a résztvevőknek: teendő lista ütemezve, alap forgatókönyv minta, költségvetési terv minta
Ha az előadás után még mindig úgy érzitek,hogy nem lesz elég időtök a szervezésre, vagy szeretnétek, ha szakértő kéz is segítene benneteket, akkor megismerhetitek egyedi ajánlatunkat a program végén.
Adataid védelme fontos számunkra. A jelentkezéssel önkéntesen hozzájárulsz megadott adataid kezeléséhez. Adatvédelmi tájékoztatónkat az Adatvédelem menüpont alatt olvashatod.